czwartek, 28 czerwca 2012

Dla czerwcowej dziewczyny


Jakiś czas temu dostałam w "spadku" przeróżne starocie w postaci nut, zeszytów, zniszczonych książek. Trafiła się też ryza papieru maszynowego z 1963 roku!!!! Tak, to nie żart. Książki i nuty są duuużo starsze. Papier  maszynowy jest w bdb. stanie ,  jak na swoje lata:))). ale  na  nutach i książkach widać ząb czasu.Na  niektórych są jakieś tajemnicze zapiski. Często są to pojedyncze kartki. Czy się tym  martwię? ależ nie, nawet cieszy mnie to, bo nie mam wyrzutów sumienia wykorzystując je do swoich prac. Trochę już "przerobiłam", ale jakoś nie mam starych fotek, żeby pokazać swoje wyczyny. W ostatniej chwili uwieczniłam niżej pokazaną pracę.Jest to kartka urodzinowa  "dwa w jednym". Otóż między okładki  wpięłam 10 kartek  papieru, tego prawie 50 letniego!Wszystko jest w pięknym kolorze sepii i to bez postarzania! Zdjęcie  wydrukowałam w kolorze sepii też na tym papierze. Fotografia jest z zeszłego lata, kiedy to bawiłyśmy się  w romantyczną sesję zdjęciową. To był piękny dzień, w lesie, na polanie.



Obdarowana to  romantyczka,  
kiedyś  pisała wiersze. 
Może  w "zeszyciku-sekretniku"
 wpisze jakieś piękne słowa.....
 kto  wie....?


4 komentarze:

  1. Witaj,
    wpadłam z rewizytą :)
    Jak widzę od niedawna dołączyłaś aktywnie do blogowego świata. Jak miło :)
    Życzę Ci więc miłego blogowania.
    ..."papierowe" starocie to prawdziwy skarb.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    ...jesli mogę wtrącić swoje trzy grosze, to polecam Ci zainstalować na pasku bocznym gadżet pt "Obserwatorzy" . aby osoby chcące śledzić Twój blog mogły się u Ciebie zarejestrować,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, miło mi, że mnie odwiedziłaś.Bardzo dziękuje za radę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ja bym byla w siodmym niebie, gdybym cos takiego dostala :)
    cudowny prezent, z dusza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pamiątki. Mnie zostało po babci dużo pięknych zdjęć. Czarno białych. Lubię je oglądać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...