środa, 27 lutego 2013

Wyniki candy

Witajcie Moje Kochane!Znalazłam się! Po ostatnim poście,gdzie bohaterem był grzaniec, wsiąkłam,jak kamień w wodę.....ale to nie wina grzanego wina :) Na początku chciałabym przeprosić Wszystkich, a szczególnie moich stałych obserwatorów za tak długą nieobecność.Przykro  mi, że nie odwiedzałam Was regularnie,że nie zostawiałam komentarza......W ostatnim miesiącu tyle się wydarzyło, że nie byłam w stanie ogarnąć wszystkiego,nad wszystkim zapanować. Nie było to nic  strasznego,ale do śmiechu też mi nie było....Co nieco się pozmieniało, przewartościowało....Nie będę się rozpisywać na ten temat...bo  nie o to dzisiaj chodzi. Jeszcze wczoraj chciałam się całkowicie "wyłączyć", ale jak pomyślałam o tym, to zrobiło mi się smutno i uświadomiłam sobie,że nie chcę tego. Wiem,że lubię do Was zaglądać :). Dzielą nas setki, a czasem i tysiące kilometrów.Nie  znamy się osobiście,a mam wrażenie, jakbyśmy znały sie od lat :)
Obiecuję,że nadrobię zaległości:)

Dziękuję za tak duże zainteresowanie  moim candy. Udział wzięły 84 osoby. Długo mnie nie było u Was, dlatego postanowiłam obdarować nie jedną, a dwie osoby:)




 Tak więc Zestaw nr 1 powędruje
Mazurskiego Zacisza

W tym zestawie jest pewna panienka w błękitach, czekoladka  i notes.

Zestaw nr  2 do  Agnieszki
tu znalazła się książka i zajączek

 

Lalkę i zajączka szyłam sama.Pierwszy raz w życiu stworzyłam takie szyjątka. Nie było to takie proste , jak  wydawało mi się na początku:). Pomyślałam sobie, dlaczego ja nie miałabym spróbować? No i spróbowałam. Teraz jeszcze bardziej doceniam osoby, które tworzą różne rożności,. Niektóre to wręcz małe dzieła sztuki! Myślę,że jeszcze  do maszyny usiądę nie raz. Zobaczę co z tego wyjdzie:) Mam nadzieję,że będzie coraz lepiej, wszak nie święci garnki lepią:)

 Poproszę o adresy do wysyłki

                                                          Serdecznie pozdrawiam !



36 komentarzy:

  1. Gratuluje dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulujemy, ale ten zajc fajny. A ja sobie właśnie pomyślałam żeś zaszalała z tym grzaniec :) ale jak widać nie..... pzdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyń:)Lala i zajączek bardzo ładne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę, chyba ktoś musi mnie uszczypnąć. Pierwszy raz wtedy zawitałam u Ciebie i proszę jaka niespodzianka, jestem jedną z dwóch szczęśliwych osób. Szczęście uśmiecha się do mnie od początku tygodnia, pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prezenty dla obdarowanych dziewczyn , bardzo gratuluję i dziękuję za zabawę :). Trzymam kciuki również za to, by wszystko, co kręte w życiu, znalazło swoje proste ścieżki. Pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaał, ale piękne nagrody...:P Gratuluję uszczęśliwionym dziewczynom i dzięki za zabawĘ!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla szczęściar:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje dziewczynaom fantastycznych prezentów.
    Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeeej nawet nie wiesz jak się cieszę!!! :))) Dzięki :))) Pierwszy raz wygrałam candy i to na takim pięknym blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. No znalazłaś się, cieszę się ,że nie zostawiłaś blogowego świata.Jak sama wiesz każda z nas ma takie momenty zawieszenia i zastanawiania się nad pisaniem bloga ale dobrze ,ze jesteś.Niech się u Ciebie wszystko naprawia.
    Gratuluje szczęściarom a Tobie dziękuje za zabawę .Przesyłam pozdrowienia i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje:) Fajnie, że wróciłaś:) Czekam na nowe zdjęcia:) Lubię je u Ciebie oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyniom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i dziękuję za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! "Uszywki" cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje takie cuekierasy fiu fiu :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zagladałam i ja, zagladałam, wcale nie tylko za wynikami candy patrząc...
    rzeczywiśćie miesiączek pękł... a zmiany muszą być, dobrze, ze bez dramatów.
    serdeczne
    J.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :)
    Super niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje ;) A od Twojego zdjęcia na górze stronki, wzroku oderwać nie mogę ;)))) Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę. Co do panienki i zajączka, to widać nie taki diabeł straszny, świetnie sobie poradziłaś, życzę dalszych sukcesów:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulację szczęściarom :) wygrania ślicznych nagród i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj dobrze że nie zrezygnowałaś:)))najważniejsze że znów jesteś i że Twoje sprawy się normują:))gratuluję wygranym:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję wylosowanym!
    A Ty działaj, szyj, bo dobrze ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla dziewczyn!!! Świetna zabawa!
    Czytając, przeraziłam się. Miałaś momenty rezygnacji. Ja to przeżyłam. Bardzo łatwo jest skasować...Najważniejsze, że jesteś z nami.
    Problemy unormują się a Ty znowu będziesz obdarowywać nas cudownymi postami i wspaniałymi zdjęciami...
    Dobrze, że jesteś.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluję szczęściarom! A Twoje szyjątka wyszły fantastycznie, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Co by się nie działo - głowa do góry!!!!!!! Bo co nas nie zabije to nas wzmocni!

    Dziękuję za zabawę, no i gratulacje dla zwyciężczyń :)
    pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne rzeczy, gratuluje wygranym :))

    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wygranym

    Witam cieplutko
    u mnie zimniuteńko
    życzę miłej soboty
    i mało roboty.
    Serdeczne pozdrowienia:))
    Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja tu dziś trafiłam i podziwiam wspaniałe zdjęcia które robisz :)
    Ten blog ma fantastyczny, przedziwny klimat :) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz talent więc nie zwlekaj i szyj!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...