niedziela, 7 września 2014



 Dzisiejszy poranek przywitał nas przepiękną pogodą. Jeszcze przed śniadaniem wyszłam do ogrodu na mały spacerek.....tak dla rozruszania starych  kości :)). Usiadłam pod moją ulubioną brzózką. Popijając kawkę, delektowałam się  ciszą, zapachem rosy...kocham takie chwile. Obserwowałam kota, który wygrzewał się na słońcu, kosa który spacerował między sosnowymi szyszkami. W końcu mój wzrok przykuł żółtawy punkt obok altany pod sosną. Co to jest, czyżby pokazały się  maślaczki? Tak! Oczom ukazało się poletko grzybów.  Jeden obok drugiego, mnóstwo:). No tak....pomyślałam, pewnie połowa  robaczywa..... Jak się pózniej okazało, wszystkie były zdrowe, co rzadko się tu zdarza. Pozbierałam je, ale zanim trafiły na patelnię, zafundowałam im  foto-sesję....inaczej być nie mogło:) Żeby grzybkom smutno nie było, przyniosłam im bukiet, który dostałam na rocznicę ślubu. Piękną jarzębinę jakiś czas temu przywiozłam z Loryńca o mojej kuzynki. To resztki po wykonaniu wieńca dożynkowego. Jej już nie były potrzebne, a ja ucieszyłam się,  jak gwizdek:)
Maślaczki  uwiecznione na zdjęciu obok fotela bujanego, to wcześniejszy zbiór, z przed tygodnia.
 D..z...i..ę..k..u..j..ę   za wszystkie komentarze pod poprzednim wpisem ! To naprawdę bardzo miłe, tym bardziej, że ja niezbyt regularnie pojawiam się u Was....:(



 












73 komentarze:

  1. Swoje grzybki ....To super sprawa...Fajne fotki...Ja też uwielbiam takie poranki, szczególnie jak już coraz bliżej tych brzydkich...Pozdrawiam słonecznie ....Pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...coraz bliżej tych brzydszych.....ale co tam:) trzeba cieszyc sie tym co jest!♥

      Usuń
  2. Masz prawdziwą plantację grzybów i dobrze. Maślaczki smakują wybornie. jarzębina cudowna jak i to miejsce w ogrodzie, które pokazujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, jesiennie:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... pięknie u Ciebiu.
    Pozdrawiam. Jola .

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie poranki to marzenie ... rozmarzyłam się :) Aranżacje z jarzębiną , bajeczne !
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Magicznie,nostalgicznie,zachwycająco....pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Własne maślaki z ogrodu, marzenie... Piękne zdjęcia, jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękny jakby zaczarowany ogród i jeszcze własne maślaki:))))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak bajecznie u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień też potrafi być piękna. Grzyby, kasztany, jabłka .. Chciałabym mieć taki ogród.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie mieć własny maślakowy zagajnik :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Plantacja maślaków z własnego trawnika , nie trzeba chodzić do lasu. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maślaczki miały iście królewską sesję :-))) Cudnie ..i tak mocno jesiennie ! Moje klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak pięknie,jesienne obrazy..........

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, jesienne zdjęcia. Najbardziej podobały mi się astry na stołeczku...
    Taka jesień jest najpiękniejsza...
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  16. sesja jak najbardziej zaowocowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful images Rozali, thanks for stopping by :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia i te jesienne dary wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie każdy ma grzyby na ogrodzie :(
    Jesiennie się zrobiło u Ciebie na blogu - piękna sesja.
    Spokojnych, niespiesznych weekendowych poranków Ci życzę.

    PS. Mam identyczny niebieski garnek - http://jo-landia-mazurskakraina.blogspot.com/2012_05_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne grzybki - ładne i zdrowe okazy :) Trzeba przyznać, że ten kto w tym roku zebrał grzyby to mały szczęściarz, bo wysyp był naprawdę niezbyt okazały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że to jeszcze nie koniec:). Czekam na te jesienne....:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Pięknie u Ciebie Rozalio i kolorowo i te grzybki...pomyśleć, że nigdy nie znalazłam żadnego grzyba, ale pewnie za słabo szukałam albo nie tam gdzie trzeba. Urocze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale wszystko się pięknie prezentuje. I jaka ogromna, czerwona jarzębina. Aż wzroku nie mogę od niej oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja rowniez uwielbiam te jesienne poranki,bardzo udana sesja,uroczo,lubie takie klimaty,
    pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  24. dużo ciekawych i wartościowych inspiracji na blogu, ale czy będzie dalej prowadzony ;)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne grzybki - będzie co suszyć na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach grzybków czuć aż tutaj - szkoda, że na kolejny wysyp trzeba nam czekać aż do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie :) kolorowo i magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bogactwo i różnorodność kolorów to normalnie magiaa :)

    OdpowiedzUsuń

  29. Olá amiga, hoje quero agradecer a Deus pelo dom da sua vida, e desejar a você e sua família
    um feliz e santo Natal, cheio de saúde e alegria!!!
    Que seu coração esteja preparado para receber o Menino Deus!!!
    Um grande abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego co najlepsze na Nowy 2015 Rok, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Może doczekamy się jakiegoś zimowego wpisu :) ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Puk, puk ...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej gdzie przepadłaś, szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. No coś pięknego, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Puk puk gdzie jesteś Rozalio? Wracaj czekamy. Aldona

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  37. A tu już kolejne grzybobranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja w tym roku szukała, grzybów ale łącznie znalazłam pół kosza. Tak słabego sezonu jak ten to nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrego 2016 Nowego Roku, pozdrawiam odezwij się

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Odezwij się. Czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie grzyby to widziałam w zeszłym roku tylko na straganach bo sama znalazłam może ze dwa małe...;)

    OdpowiedzUsuń
  42. I have no words. It is perfect. Thank you for sharing.
    *Smiles*

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczęściara z tymi grzybkami, maślaczki do gulaszu, mmm... Pozazdrościć darów jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  44. Olá amiga...tudo bem?
    Fica com Deus!!!
    Um grande abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Przykro mi się robi kiedy na to patrzę. Musiałem wyjechać z Polski za chlebem. Mieszkam w Anglii a tutaj nie ma tego co w Polsce. Chciał bym wracać, ale nie mam do czego. Całe to może życie jest takie trudne, a to tylko przez to że Polska jest takim biednym krajem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...