niedziela, 20 kwietnia 2014

"Zmartwychwstanie...
Cza­sami nie wys­tar­czy być blis­ko siebie
w świąteczne dni
nie wys­tar­czy na­wet szerzej otworzyć
swo­je ser­ce i portfel
w ten czas…

Cza­sami trze­ba w zno­ju i w sza­rości dnia
być aniołem ciepłych barw
i nieść nadzieję, że pod­czas Zmartwychwstania
nig­dy nie zab­raknie rąk
by od­sunąć ten głaz…"
             (Seneka18)
 .............................................................................................................................................................
     Tak pięknej Wielkanocy, powiem szczerze,nie pamiętam.....no chyba,że mam jakieś luki w pamięci:)). Chociaż w Wielką Sobotę jestem zwykle zabiegana, to jednak  zrobiłam sobie długą przerwę w świątecznej bieganinie. Nieważne, że sałatka nie pokrojona, że obrus sam się w szafie pogniótł :))), że galareta do mięsa za szybko stężała....nieważne...Tak bardzo chciałam posiedzieć  z  kawką w ogrodzie, że zostawiłam wszystko i uciekłam na dwór :)  Było tak cieplutko, że sweter nie był potrzebny nawet na chwilę. Siedząc  pod moją brzóżką, miałam wrażenie, że to już lato..

 W piątek wyprowadziłam  jajka od szczęśliwych kur na spacer :)Zafundowałam im sesję zdjęciową, nie byle jaką, bo świąteczna hihi. Niestety, nie wszystkie przetrwały te wygibasy :)... Dwa  z hukiem skończyły na bruku pod brzozą, ale  kot Andrzej-osiedlowy domokrążca posprzątał jajecznicę w tri-miga :)














W piątek spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Od Agatyhttp://krecieroboty.blogspot.com/ dostałam miły upominek . Pięknie haftowaną kartkę, świąteczną zawieszkę i  słodkiego zajączka. Po świętach zrobię zdjęcia i pokażę moje prezenciki!
Agatko, bardzo dziękuję!


                                     Zajączek życzy Wesołych Świąt i miłego leniuchowania:))


84 komentarze:

  1. Piękne dekoracje...Wesołych Świąt...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i wesołych świąt Kochani !

    OdpowiedzUsuń
  3. weolego jajeczka:P**
    ladne to jajeczko siedzace w koszyczki na mchu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych i pogodnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajo jako model wspaniałe i takich samych ciepłych na serduchu Świat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajko idealne i pewnie będzie smaczne :)
    Wszystkiego dobrego!
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno z tych,które się potłukły hihih
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Śliczne jajka w ogrodzie. Wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje śliczne. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się ciesze, że przesyłka dotarła przed świętami. Jeszcze raz radosnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ....Ciepłych rodzinnych Świąt ....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozalko, jak sielsko :) Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Wszystkiego dobrego po świetach:)))

      Usuń
    2. Wszystkiego miłego po świetach!!

      Usuń
  13. Pięknie u Ciebie, prawdziwa sielanka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego Świątecznego czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta dobiegły końca , ale dobrych życzeń nigdy za wiele:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Wesołego Alleluja i mokrego Dyngusa jutro. Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))
      Tobie Marysiu również życze wszystkiego dobrego. Świeta za nami, więc niech będą to wiosenne pozdrowienia:)

      Usuń
  16. Wspaniałe zdjecia.U mnie wczoraj też było tak cieplutko,a dziś pada.
    Wspaniałych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszy dzień świąt było przepięknie, a dzisiaj pochmurno. Pozdrawiam życząc udanego tygodnia:)

      Usuń
  17. Pozdrawiam świątecznie i życzę wszystkiego co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pozdrawiam już poświątecznie, ale równie gorąco!

      Usuń
  18. Upiekłaś ciacho w kształcie zająca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku niestety nie....zabrakło czasu:(. W ubiegłym roku zrobiłam dużo małych i dużych zajączkowych ciasteczek. Chyba są jakieś ciasteczkowe zajączki na blogu w okresie zeszłej Wielkanocy:)

      Usuń
  19. Krásné velikonoce pa pa Zuzka morkusovic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzka, dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Idę sobie pospacerować po Twoim ogrodzie:)))

      Usuń
  20. Zdrowych, pogodnych Świąt!
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe życzenia! Było i zdrowo, i pogodnie:)

      Usuń
  21. Sesja jajkowa piękna! Miałaś świetny pomysł
    Radosnego i mokrego świętowania!
    Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      Było radośnie, ale mokro raczej nie hihihi.

      Usuń
  22. Czasami trzeba uciec, żeby móc powrócić silniejszym

    Piękne zdjęcia

    Pozdrawiam Światecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego!

    Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle fantastyczne zdjęcia.
    Dobrze, że mimo wielu zajęć zdecydowałaś się na sesję zdjęciową. Brawo!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda była taka piękna,że musiałam. Pozdrawiam Cię Lusiu♥♥♥

      Usuń
  25. Martuś, dziękuję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne zdjęcia!! Czuć wiosnę!!
    Miłego świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. :))
    Oj tak, wiosna już na dobre zagościła!

    OdpowiedzUsuń
  28. a pomalować jajka to kto - też kot??
    ;-)))
    Lubię Twoje sesje... nawet zwykłe jajka wyglądają na nich... niezwykle...
    Jest jakiś spokój w Twoich zdjęciach... sielanka i taka zwykła... radość...
    Niech spokój, radość, miłość i szczęście towarzyszą Ci każdego dnia.... Tobie i Twoim bliskim
    Uściski zasyłam gorące - wiosenne ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj super, że Ci się udało z tą sobotą bo u nas akurat było chłodno wiało i mżyło brrr ale za to niedziela i poniedziałek były lepsze, sesja jajeczna pięknie Ci wyszła :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. unas fotos preciosas...... ¡¡¡¡ besos

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam- zauroczyłam się zdjeciem nagłówkowym, a potem poszła i reszta... Przepiękne, nostalgiczne, dające oddech fotografie. Dziękuję za chwilę radości:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O valor das coisas não está no tempo que elas duram, mas na intensidade com que acontecem.
    Por isso existem momentos inesquecíveis, coisas inexplicáveis e pessoas incomparáveis.(Fernando Sabino)
    Um lindo e abençoado final de semana!!!
    Abraços Marie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozalio czy u Ciebie wszystko w porządku? Dawno i mnie nie było ale patrząc na daty to Ciebie więcej.
    Daj znać jak wszystko jest w porządku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozalio ...i ja zaglądam i czekam ..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozalio, co u Ciebie? Gdzie jesteś jak cię nie ma? Mama nadzieje że wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice post, things explained in details. Thank You.

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!
    ___________
    Fashions

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...