wtorek, 31 lipca 2018

Biała ławeczka

Normalny człowiek, jak jest zmęczony, powiem więcej, jak ledwo żyje stara się odpocząć, położyć się choć na kwadrans. .... No tak normalny człowiek :)
 Tego dnia  zmordowana wróciłam do domu, szybko zrobiłam obiad, a właściwie odgrzałam wczorajszy. Po chwili zaczęłam wiercić dziurę w brzuchu mojemu M......Wymyśliłam, że chcę białą, cudną ławkę! Taką śliczną, jak z obrazka. Na niej poduszki, kocyk....ach :). Nie powiedziałabym, że mój miły tryskał energią na wieść, że ma mi pomóc. Cały czas przekonywał, że ma ważniejsze sprawy, niż  ławka. Szczerze?.... to faktycznie miał, ale jakoś go przekonałam, żeby pociął mi na maszynie te moje różne deski i deseczki.
 Szlifowanie, skręcanie, szpachlowanie dziur, malowanie i tak w bólach  powstała ławka ze starych desek, które były kiedyś blatem jakiegoś stołu, kawałków palet i innych resztek. Koszt niewielki, bo tylko trochę farby, gwożdzi, wkrętów, masy szpachlowej. Ławeczka dumnie stanęła pod brzozą i zaprasza do odpoczynku.
Szczerze mówiąc w szopie leżą jeszcze różne deski, krótsze, dłuższe....hmm może jeszcze jedną? :) Już raz wyciągałam je, żeby obejrzeć. Nie tylko obejrzałam, przy okazji rozcięłam palec, ale to nie nie zraża :) Miejsce na kolejną z pewnością by się znalazło.








55 komentarzy:

  1. Oesu! Jaka sliczna! Ja chyba swoja tez przemaluje bo stoi toto i straszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! nawet gdyby nie była zniszczona, to przemalowanie zawsze dobrze zrobi. Będzie, jak nowa :)

      Usuń
  2. Jaki dobry mąż. :)) Ławka jest idealna. Zawsze marzyłam o takiej. Cudo. Dwie ławki to przecież nie grzech. hehe Przemiły post. Pozdrawiam Was serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry mąż, to skarb! Dobrze nie zjadł obiadu, a już piłę włączył :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Dzięki, pewnie nie raz na fotkach się pojawi :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny zakątek, ławeczka przepiękna, świetnie się tu wpasowała :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!! pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow great, I love it. 🙂
    Following you, follow back?
    www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny efekt, teraz jest to naprawdę piękny kącik wśród zieleni :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło! Mam nadzieję, że masz odpowiednie okna pozwalające Ci swobodnie wyglądać na zewnątrz ;) Z mojej strony z całego serca polecam markę AB Bechcicki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ławeczka piękna i praktyczna, ciekawie komponuje się z zielenią i czernią. Świetne miejsce na poobiednią drzemkę czy lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra robota! Ciekawa jestem, ile czasu potrzeba na wykonanie takiej ławki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie! Dziękuję za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ławeczka :) Pożyczę zdjęcie, żeby zainspirować mojego brata.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to wygląda ja to niestety nie mam ogrodu w bloku ale zrobiłam sobie namiastkę takiego ogrodu za pomocą fototapety z fototap.pl mają tam bardo podobne wzory do tego co wstawiłaś teraz

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna robota, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo pracy musiałaś włożyć, ale efekt super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłem tak przygnębiony, gdy mój mąż zostawił mi inną kobietę po tym, jak przez 5 lat byliśmy małżeństwem, ponieważ miałem raka, próbowałem poprosić go, aby do mnie wrócił, odmówił i powiedział, że nie ma już dla mnie uczuć po tym wszystkim poświęcenie zrobiłem wszystko, ponieważ go kocham, cały czas mnie bije, a mimo to wytrzymuję i płaczę cały dzień. Stałem się smutną kobietą po tym, jak przeszliśmy wszystko razem, po całej miłości, którą dzieliłem w przeszłości, nie mogłem sobie wyobrazić życia bez niego, ponieważ moja miłość do niego była nieoceniona w handlu z jakiegokolwiek powodu. Pewnego dnia, kiedy sprawdziłem Internet, Widziałem wiele komentarzy na temat mocy leczenia raka i przywrócenia męża, więc postanowiłem go zobaczyć, kontaktując się z nim pod adresem doctorosagiede75@gmail.com i natychmiast odpowiedziałem i wyjaśniłem mu, przez co przechodzę. ja, ta druga pani, użyła voodoo, więc zostawił mnie dla niej, pomimo mojej troski o niego i obiecał mi pomóc odzyskać mojego kochanka, a także pomóc mi, stawiam mu zakłopotane czary, walcząc w przyszłości i w w najkrótszym czasie wszystko się zaczęło, ponieważ obaj wiedzą, że zdał sobie sprawę, że nigdy nie został dla niego wyprostowany, a za pięć dni mój mąż był w moim domu i czekał, aż wrócę z pracy, a kiedy zaczął mówić, że jest mu przykro, że nigdy nie wiedział co go spotkało i następnego dnia poszedłem do szpitala na wizytę i odkryłem, że jestem wolny od raka. dziękuję doktorze osagiede, jestem teraz szczęśliwy z moim mężem i wszystko idzie teraz gładko. skontaktuj się z doctorosagiede za każde zaklęcie zemsty i zaklęcia z powrotem lub uzdrowienie za jakąkolwiek chorobę taką jak rak i HIV poprzez doctorosagiede75@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ławeczka super. Mnie przypomina ukochaną Anię z Zielonego Wzgórza. Romantyczna ostoja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ławeczka. Biel podkreśla lekkość mebelka. Pozdrawiam http://mieszkajnowoczesnie.pl i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. ławeczka prezentuje się przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa co u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł. Zapraszam na mojego bloga https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Morocco morocco tour from casablanca. Are you a traveller and would like to visit Morocco? Then, your trip is sure to be hitch-free when you travel through a reliable 4 days desert trips from fes . of old world charm and a modern Muslim atmosphere. It is a country with a conglomeratofvarious cultures, including African, Berber, British, French, and Spanish. morocco discovery tours with family Variety of best things to do and see is adverse when you have a trip to Morocco, with a Agency in Morocco 3 days desert tour from fes.
    in Morocco casablanca travel agency.
    Are you a traveller and would like to visit Morocco? Then, your trip is sure to be hitch-free when you travel through a reliable 10 days tour in casablanca . Explore Morocco trips, and discover the best time and places to visit. Morocco is a country with a mixture of old world charm and a modern Muslim atmosphere. It is a country with a conglomeratofvarious cultures, including African, Berber, British, French, and Spanish. 2 days fes desert tours Variety of best things to do and see is adverse when you have a Agency in Morocco morocco tours .of best things to do and see in Morocco morocco family holiday .

    OdpowiedzUsuń
  24. We are well established IT and outsourcing firm working in the market since 2013. We are providing training to the people ,
    like- Web Design , Graphics Design , SEO, CPA Marketing & YouTube Marketing.Call us Now whatsapp: +(88) 01537587949
    : IT Training
    good post Mobile XPRESS
    Free bangla sex video:Delivery Companies in UK
    good post Mobile XPRESS

    OdpowiedzUsuń
  25. تتمتع شركة وود أند ديزاين بأفضل معارض اثاث مكتبي مودرن تعرض من خلالها افضل اثاث مكتبي في مصر 2022 من خلال فريقها من المحترفين الذين يستطيعون مساعدتك في اختيار الاثاث المثالي للمكتب الخاص بك من كراسي ومكاتب وكراسي طبيه للادراج وخلايا العمل المتعددة
    وود أند ديزاين هي الشركة الأفضل في القاهرة حيث انها تمتلك افضل مصانع اثاث مكتبي مودرن في مصر كما لديها الكثير من التصاميم المتميزه بداية من الكراسي المكتبية وكراسي الانتظار وافضل المكاتب وخلايا العمل ذات التصميم الجميل كما لدينا مصانع كراسي شبك طبي متميزة توفر لك وللموظفين الراحه المطلوبة أثناء العمل.

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...