czwartek, 6 marca 2014

Wieczór przy kominku


 Wiosna tuż, tuż...Niebawem opuścimy ciepłe chatki, rzucimy w kąt czapki, szale. Wełniane rękawiczki wymienimy na ogrodowe, będziemy budzić ogrody ze snu. Tak, tak to już za chwilę...
Dzisiejszy dzień jednak  nie bardzo ogrodowo  nastrajał. Szaro , buro, "sino-popielato" od samego rana. Gęste, smutne chmury zasłaniały moje niebo, nie przepuszczając ani jednego słonecznego promyka. W takie dni potrzebny jest jakiś  "poprawiacz humoru". Może wieczór przy kominku? Tak, to  coś dla mnie.....mmm...zielona herbatka, albo nie! lampka czerwonego wina,   ulubiona płyta...tak...Bez słów wpatrywać się w ten magiczny obraz.....

 Usiądż ze mną przy kominku !

Zdjęcia wyszperane w internecie.
Które miejsce wybieracie?   Mnie proszę teleportować do 1 , 5 lub 19 :) , ale najpierw skoczę do 14 i zabiorę ze sobą  te smakołyki :)) Zapas drewna na 5 zdj. wystarczy na wiele takich  wieczorów:)
                                                          1
                                                                       2
                                                                                  3
                                                                                   4
                                                                                5

                                                                        6
                                                                              7
                                                                                 8
                                                                                9
                                                                              10
                                                                          11
                                                                                12
                                                                              13
                                                                       14
                                                                           15
                                                                          16
                                                                             17
                                                                            18
                                                                        19
                                                                                    20

  Pozdrawiam  i życzę miłego weekendu, duuużo słoneczka !
                                       Pa, pa ♥



71 komentarzy:

  1. Uwielbiam kominki . Od kilku tygodni jestem nawet posiadaczką jednego :) i co prawda jest niedokończony, obity gustowną różową płytą - póki co ;) ale i tak uważam , że jest najpiękniejszym kominkiem jaki widziałam ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę.... wtulić się w fotel, choć na godzinkę przy prawdziwym ogniu, to fantastyczne uczucie. :))
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  2. wspaniałe wszystkie ale ja poproszę 1, 8 lub 17 i 19 chociaż mój kominek z bujanym fotelem tez lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 też mi się podoba, ale pogonili mnie, powiedzieli, że już trzy wybrałam hihiihii.
      Miałam też kiedyś bujany fotel i stał przy kominku!. Teraz stoi w altanie....popadł w niełaskę :))

      Usuń
  3. Kochana nawet nie wiesz jak lubię takie klimaty.Ogień przynajmniej dla mnie ma magiczną moc, uwielbiam się w niego wpatrywać. Pięknie uchwyciłaś klimat kominka, pozdrawiam już wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpatrywać się w ogień, puścić wodze fantazji...ach ....
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Kapitalne aranżacje! Kocham kominki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aranżacje piękne, jedna ładniejsza od drugiej! ♥

      Usuń
  5. właśnie przypomniałaś mi,że stanowczo za rzadko siedzimy przy naszym kominku w domu:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te same myśli przyszły mi do głowy, gdy zaczęłam pisać ten post. Zawsze czasu brakuje.... Pozdrawiam!

      Usuń
  6. ale się rozmarzyłam..ja mam biokominek, namiastka ognia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, nowoczesna alternatywa. Jestem za:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. O, jak przyjemnie było :-) a dzień dziś był taki senny
    Mój kominek jeszcze nie wykończony ale lubię go i tak :-)
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już można rozpalić ogień, to jest super! :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. ...której w tym roku było niewiele.... Pozdrawiam wiosennie!

      Usuń
  9. Och kominek moje marzenie, dziękuję za piękne widoki, każda aranżacja ma to coś;)
    mi podobają się wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie są śliczne, ale najważniejszy ogień:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ja poproszę o lokal 3 lub 5, wszystko jedno gdzie, byleby mógł być mój :) Moje marzenie, kolejne na liście do spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jak z obrazka hihihi
      Pozdrawiam serdecznie, już wiosennie♥♥♥

      Usuń
  12. Nie mam kominka, a tak bardzo chciałabym mieć. Mnie zachwyca 8, 10,11, 12. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie mam kominka a je uwielbiam, dają poczucie bezpieczeństwa i cudowne ciepło jakiego nigdy nie dadzą grzejniki. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fiu fiu ja nie mam kominka ale mam nadzieję że kiedyś będę mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. moim marzeneim jest kominek....i może się w tym roku spełni...Piękne zdjecie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie swoje magiczne miejsce w domu - duży kominek, ściana pełna książek i bujany fotel. Można się spokojnie zapomnieć... A ze zdjęć wybieram nr 11 - z jednej strony magia ognia a z drugiej las. Coś pięknego! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam faworyta - biorę wszystkie:) Uwielbiam kominki, co można u mnie wyczytać - mam już dwa, szykuje się trzeci:) Ogrzewanie zimą chodzi na pół gwizdka, kominki pełna parą...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne aranżacje. Podobają mi się 9 i 12
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poproszę 11 i fotel i łóżko i kominek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam strasznie na nasz kominek. Po tych zdjęciach jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chce miec kominek , 18 poprosze ,,

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful photos!
    Bye, nice weekend
    Crissi

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym posiedziała przy kominku 12, przy okazji patrząc na widoki za oknami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. ahh... kominek, ogień, poduszki...
    moje marzenie
    a gdyby poza kominkiem mieć jeszcze takie wielkie okna jak w 12..- nic więcej do szczęścia bym nie potrzebowała ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko a w dogasającym dniu kobiet życzę dużo piękna - wewnątrz Ciebie i dookoła ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie wczoraj wygrzewałam się przy swoim kominku-może nie tak pieknym ale jednak moim własnym:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia wynalazłaś....Ja nie wyobrażam sobie domu bez kominka....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie kominki piękne , każdy w innym stylu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz com sua doce presença!!! Obrigada!!!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojejku
    8 - za mosiężne garnki i patelnie - ale bym gotowała;
    7 - za błękitne poduszki,
    9 - za widok za oknem (nie miałam zimy protestuję),
    14 - wino, sery i winogrona - pycha!
    a potem robótki w dłoń i do 11 och

    Pięknie u Ciebie, będę zaglądać i dziękuję za bardzo mile słowa.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja poleżę z książką na 20:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. A grandeza dos amigos são como as flores raras: sua magnitude fica para sempre.(Cristina Beloni)
    Um lindo e abençoado dia!!!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny wystrój wnętrza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
    Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
    Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
    harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz!
    Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
    Marie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wieczory przy kominku zimową porą to niezapomniane chwile, których nie da się opowiedzieć. Przedstawione wnętrza są piękne! Duże kominki, romantyczne aranżacje to coś co przyciąga i tworzy niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna aranżacja, taki kominek w domu to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  36. osiemnasty jest taki dekadencki;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey jestem Basia ,
    niezwykle dobrze przegląda się twoje teksty, zapewne obejrze twojego bloga znowu nie raz, a właśnie pozdrawiam również proponuję wejść na moją strone internetową

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeju motyw kominków jest genialny! Aż mi się oczy cieszą, jak patrzę na te zdjęcia. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Awesome work. Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading. Thanks for the share.Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  40. Oh! that was a cool post.I like it.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. I want to thank the blogger very much not only for this post but also for his all previous efforts. ...
    _________
    Fashions

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie zaprezentowane kominki wyglądają pięknie! Osobiście nie mogłabym chyba wybrać i zdecydować się na konkretny. Wszystkie mają w sobie coś niesamowitego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja własnie zastanawiam się nad tym aby zamontowac u siebie w domu kominek tylko nie wiem na jaki sie zdecydować. Może ktoś z was podpowie mi czy tego typu wkład powietrzny https://kominki.ratur.com.pl/96-wklady-kominkowe-powietrzne będzie dobrym wyborem? Jak uważacie?

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia. Ja się zastanawiam jakie wkłady kominkowe wybrać. Budowa domu już wystartowała i teraz musimy wszystko powybierać.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem w trakcie wykańczania naszego domu i sobie kilka pomysłów zaczerpnę. Szukam też inspiracji jeśli chodzi o salon. Chciałbym mieć w nim kominek od https://ignif.com/ ale nie wiem jaki styl wybrać. Co teraz jest najmodniejsze?

    OdpowiedzUsuń
  47. Szkoda, że nie mam kominka. Przecież teraz są takie ciekawe propozycje i nawet drzwiczki można na wymiar zamawiać np. tu http://drzwiczki-kominkowe.pl/ dzięki czemu można dopasować do swoich potrzeb. Chyba będę musiała to przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...