czwartek, 24 maja 2018

Serki i rybki prosto z wędzarni

    Maj w tym roku jest taki piękny...Pogoda sprzyja spotkaniom towarzyskim na wolnym powietrzu. Lubimy śniadanka w ogrodzie, kawkę na tarasie, od czasu do czasu grillowanie. W większej grupie, lub kameralnie.Czemu nie? Zawsze jest fajnie.Najczęściej na grillu ląduje kiełbaska, karkówka, warzywa. Nie mam nic przeciw grilowanej karkówce, czy kiełbasce, ale jeśli jest możliwość, można spróbować wędzonych pstrągów, serków. Faktem jest, że trzeba je najpierw przygotować, ale samo wędzenie, to już przyjemne oczekiwanie. W  miłym gronie  warto poczekać. Cieplutkie pstrągi prosto z wędzarni, to naprawdę coś pysznego.
   Serki tym razem są tylko z solanki. Nie dodałam żadnych ziół ...bo zapomniałam :) Następne będą już z dodatkami i na pewno będzie ich więcej, żeby nie trzeba było wydzielać hiihi.
Samym wędzeniem zajął się  mój M. mistrz świata w wędzeniu szynek, kiełbas wszelakich :)

                                                Zapraszam na majowe smakołyki 
                                                        i do zobaczenia :)
                                                                 ♥    





                                                     Pozdrawiam serdecznie !

9 komentarzy:

  1. Zjadłabym taki serek i to jeszcze domowej roboty. Och...musi być wyśmienity. <3 Życzę pogodnego, radosnego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mieszkam bliżej..., takie pyszne serki chętnie kupiłabym od Pani. A ten piękny bukiecik na stronie głównej (niebieskie kwiaty), to żywokost syberyjski?
    Pozdrawiam, Lucyna ze Śląska

    OdpowiedzUsuń


  3. بسم الله الرحمن الرحيم نحن فى شركة الكمال نقوم بجميع خدمات نقل العفش والاساس بافض الطرق تحت اشراف

    فريق كبير مدرب على اعلى مستوى من المستويات مع الفك والتركيب
    شركة نقل اثاث بالطائف
    شركة نقل اثاث بجازان
    شركة نقل اثاث بحائل
    شركة نقل اثاث ونقل عفش بحائل
    والسلامة عليكم ورحمة الله وبركاته



    OdpowiedzUsuń
  4. Byłem tak przygnębiony, gdy mój mąż zostawił mi inną kobietę po tym, jak przez 5 lat byliśmy małżeństwem, ponieważ miałem raka, próbowałem poprosić go, aby do mnie wrócił, odmówił i powiedział, że nie ma już dla mnie uczuć po tym wszystkim poświęcenie zrobiłem wszystko, ponieważ go kocham, cały czas mnie bije, a mimo to wytrzymuję i płaczę cały dzień. Stałem się smutną kobietą po tym, jak przeszliśmy wszystko razem, po całej miłości, którą dzieliłem w przeszłości, nie mogłem sobie wyobrazić życia bez niego, ponieważ moja miłość do niego była nieoceniona w handlu z jakiegokolwiek powodu. Pewnego dnia, kiedy sprawdziłem Internet, Widziałem wiele komentarzy na temat mocy leczenia raka i przywrócenia męża, więc postanowiłem go zobaczyć, kontaktując się z nim pod adresem doctorosagiede75@gmail.com i natychmiast odpowiedziałem i wyjaśniłem mu, przez co przechodzę. ja, ta druga pani, użyła voodoo, więc zostawił mnie dla niej, pomimo mojej troski o niego i obiecał mi pomóc odzyskać mojego kochanka, a także pomóc mi, stawiam mu zakłopotane czary, walcząc w przyszłości i w w najkrótszym czasie wszystko się zaczęło, ponieważ obaj wiedzą, że zdał sobie sprawę, że nigdy nie został dla niego wyprostowany, a za pięć dni mój mąż był w moim domu i czekał, aż wrócę z pracy, a kiedy zaczął mówić, że jest mu przykro, że nigdy nie wiedział co go spotkało i następnego dnia poszedłem do szpitala na wizytę i odkryłem, że jestem wolny od raka. dziękuję doktorze osagiede, jestem teraz szczęśliwy z moim mężem i wszystko idzie teraz gładko. skontaktuj się z doctorosagiede za każde zaklęcie zemsty i zaklęcia z powrotem lub uzdrowienie za jakąkolwiek chorobę taką jak rak i HIV poprzez doctorosagiede75@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...